1- بعد از پر نمودن فرم هنگامی که دکمه ارسال را میزنم فرآیند ثبت نام انجام نمی شود و فرم خالی دوباره نمایش داده میشود، چگونه میتوانم مشکل را برطرف نمایم ؟

احتمالاً به دلیل اینکه شرکت و یا سرویس دهنده شما از پراکسی سرور استفاده مینماید فرآیند ارسال فرم شما انجام نمیشود ، برای رفع این مشکل میتوانید از اینترنت غیر شرکتی(برای مثال  Dial up) استفاده نمایید و یا با واحد IT خود هماهنگ نمایید.

2- بعد از ارسال فرم تکمیل شده چه کاری میبایست انجام دهم؟

بعد از تکمیل فرم و ارسال آن میبایستی به ایمیلی که در فرم ثبت نام درج نموده اید مراجعه نموده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید تا فرآیند ثبت نام تکمیل گردد.

3- چرا به جاوا اسکریپت نیاز دارید؟

جهت بالا بردن سرعت فرآیند ثبت نام ایرادات توسط جاوا اسکریپت بر روی سیستم شما انجام میگردد ، همچنین بیشتر قابلیت های سامانه به جاوا اسکریپت نیاز دارد. 

4- چگونه میتوانم جاوا اسکریپت را فعال نمایم؟

با استفاده از لینک زیر میتوانید به راهنمای نحوه فعال سازی جاوا اسکریپت مراجعه نموده و طبق راهنمایی عمل نمایید. 

http://support.microsoft.com/gp/howtoscript

 5- بعد از ارسال فرم ثبت نام به ایمیلم رفتم و نامه ای از دبیر خانه نیافتم ، آیا ثبت نام من انجام شده است؟

در صورتی که شما بعد از ارسال فرم پیغام 'ثبت نام با موفقیت انجام شده' را مشاهده نمودید ، اطلاعات شما ثبت شده است ، اما ایمیل شما تایید نشده است.

اگر در قسمت SPAM هم نامه ای نیافتید ، لطفاً از ایمیل خود نامه ای به آدرس info@ipcel.ir بفرستید و در آن کد 8 رقمی را درج نمایید و مختصری مشکلتان را توضیح دهید.

 

6- کد 8 رقمی را copy و paste کردم اما دکمه تایید فعال نگشت، چه باید بکنم؟

احتمالاً جاوا اسکریپت مرورگر شما بعضی کد هارا اجرا نمیکند، شما میتوانید کد 8 رقمی را به صورت دستی تایپ نمایید و یا رقم آخر کد را حذف و دوباره وارد نمایید تا دکمه فعال گردد.

 7-نام کاربری و رمز را فراموش کرده ام، چگونه می توانم وارد سامانه بشوم؟

در همان قسمت وارد نمودن نام کاربری و رمز، گزینه بازنویسی رمز را کلیک کنید و در صفحه جدید نام کاربری خود را که همان ایمیلتان به صورت کامل است وارد نمایید و گزینه ارسال را کلیک نمایید تا رمز جدید به ایمیلتان ارسال شود.

8-در فرایند داوری، نمی توانم نمودارها را مشاهده کنم؟ چه باید کنم؟

پس از کلیک بر روی گزینه داوری، بر روی لینک فلش پلیر و مرور گری که در صفحه شروع قرار داده شده کلیک نمایید و این دو را بر روی دستگاه خود نصب نمایید توجه داشته باشید که حتما از مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده نمایید و حدالمقدور از نسخه بتا استفاده نفرمایید. .

9-در صورتی که در فرایند داوری با مشکل مواجه شدم چکونه عمل کنم؟

با تماس با دبیرخانه یا از طریق ارسال ایمیل نوع error و زمان login  شدن خود و شاخص و معیاری که error در آن رخ داده است را بیان نمایید تا در اسرع وقت بررسی شود.

Powered by SAS
Copyright © 2016 IPC Group. All Rights Reserved.